Metalkas Logo

 

Szanowni Państwo,

Staramy się, by nasze produkty miały zawsze najwyższą jakość, niestety nie da się całkowicie uniknąć reklamacji produkowanych przez nas wyrobów. Zależy nam by cały proces reklamacyjny przebiegał tak szybko jak to możliwe i nie był dla naszych Klientów źródłem niedogodności.

Reklamacja, zgodnie z  warunkami gwarancji oraz odpowiedzialności za wady towarów  zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty zgłoszenia kompletnej reklamacji.

Kompletna reklamacja powinna zostać zgłoszona w jednej wiadomości e-mail. W zależności od rodzaju reklamacji, wiadomość  e-mail powinna zawierać wypełniony formularz, w razie konieczności dokumentację fotograficzną  oraz raport szkody jeżeli reklamacja dot. szkody transportowej.

Prosimy o stosowanie jednolitego nazewnictwa wadliwych elementów, dokładne oznaczenia elementów znajdują się na dołączonej do produktu ulotce.

W razie braku możliwości wypełnienia formularza prosimy o podanie danych znajdujących się w formularzu.

Prosimy o podanie adresu do wysyłki jeżeli jest inny niż zgłaszającego reklamację.

Do pobrania: formularz reklamacyjny

 

Reklamacje


Serwis